2008-03-18

Aupa Gorka!

Beno, orain bai azkenengo posta. Zera, zuk hainbeste lan egiten duzula ikusita ez zaitut bakarrik utzi nahi izan. Baina zelako oporraldia zurea!!...,azken ebaluaketa, ezta? Nik dagoeneko ia ikasbitakora guztiak ikusita ere badauzkat, eta gauza majak ikusi ditut, bai. Egun hauetan ez dut ikuteta askorik egin nirean, baina ikasgaiei dagokienez azkenean erabilera ikusi dut. Oraindik aurrera, argazki makina digitala eskuan (berri bat erosi dut) joango naiz ikasleekiko ekintza guztiak blogean ipintzen.
Lehengo egunean Googlen kuxkuseatzen Arantzabela ikastetzeko 5.mailako bloga ( http://arantzabela5maila.blogspot.com/ ) topatu nuen, lotura nire blogean daukat, eta ideia asko hartu ditut. Gainera nik aurten 5. maila ere ematen dut.
Beste aldetik, geratzen zaizkidan gauzen artean lizentziarena da, botoiak, eta baita RSS ere. Horiei buruzko zure postak irakurri ditut, baina zail suertatzen zait sortzea; beno oporraldi ostean lasaiago horiei guztiei ekingo diet. Frantzia aldera joatea pentsatuta daukat, ordenagailurik gabe, hori bai.
A! asko poztu ninduen zure atzoko mezuak. Sorte handia izan da berriro zurekin hemendik topatzea.
Agur guztiei eta irakasle begikoari.

Ana Balmaseda

No hay comentarios: