2008-03-14

Agurra

Beno ba, egun hauetan ez da egon hemendik mugimendu askorik. Asmatzen dut ikastaroa amaitutzat jotzen dugula; Gorkaren azkenengo zerbait espero nuen, baina guztiok egon gara oso lanpetuta aste honetan notak eta abarrekin.

Beraz, lehendabizi eskerrak berriro Gorkari eman nahi nizkio eskeinitako paregabeko aukerengaitik. Nik be, Garitxori irakurri diodan bezala, ez nuen hainbeste espero ikastaro honetaz; benetan oso harro sentitzen naiz buruko dudan ikasbitakoraz. Hasieran etsipena zena orain fruitu emankor bihurtu da. Ikastaroak iraundu duen bitartean jota fuego ibili naiz, eta oraindik ere jarraitzeko gogo askorekin geratzen naiz.

Bukatzeko, agurtu nahi ditut irakaskideak, eta behin baino gehiagotan beren lanak ikustera sartu naizela aitortu behar dut. Ea hurrengo baterako hemendik ere berriro topatzen garen.

Eta tartean gozatu merezitako oporraldiaz.
Ez aiorik. Besarkada bat.

Ana Balmaseda

No hay comentarios: